BALDININI

Baldinini

Baldinini została założona w 1919 roku. Ma więc bogatą tradycję i naprawdę wieloletnie doświadczenie. Marka Baldinini była z początku małym rodzinnym przedsięwzięciem. Jej historia zaczęła się w niewielkim mieście San Mauro Pascoli, by z biegiem czasu zdobyć popularność i uznanie na całym świecie. Marka specjalizuje się w wyrobach skórzanych takich jak buty i wszelkiego rodzaju torby.

baldinini 1

Niezaprzeczalnie – luksusowe produkty.
Dwa pokolenia to czas, który marka wykorzystała na stabilizację, a jednocześnie nieustający rozwój, by rozszerzyć swoją działalność z poziomu lokalnego na obszar całych Włoch,a z czasem i na cały świat. Gimmi Baldinini to przedstawiciel trzeciego pokolenia, które zarządzało marką. W 1970 roku przejął stery i wprowadził programy, których efektem było przedstawienie marki Baldinini światu. Kamieniem milowym był również rok 1974, w którym to model butów Baldinini odniósł spektakularny sukces. Od tej pory marka wciąż zyskuje na popularności.

Buty i torby Baldinini to przede wszystkim wyrafinowana elegancja zestawiona z wygodą i komfortem towarzyszącym ich noszeniu.
Filozofia marki zamyka się w innowacyjności, klasycznej elegancji, zdecydowaniu i awangardzie. Dbałość o szczegóły, precyzyjny dobór materiałów, pasja tworzenia to cechy, które stanowią wizytówkę Baldinini.

Stampa

Jak praktycznie każda marka w branży fashion, tak i marka Baldinini posiada w swojej ofercie zapachy. Tak samo luksusowe jak wszelkie inne produkty marki. Nie ma ich zbyt dużo, bo i i zaczęła je wprowadzać na rynek stosunkowo niedawno bo dopiero po 2000 roku.
Jak już wspominałam wcześniej nie przepadam za kompozycjami , które marki zaczęły wprowadzać w XXI wieku. To nie mój klimat…

W sumie Baldinini ma ok. 10 zapachów, z czego najciekawiej wyglądał mi
Or Noir wprowadzony na rynek w 2010. I udało mi sie go kupić zarówno w wersji EDT jak i EDP. Zdecydowanie ładny. Od męża dostałam jeszcze Baldinini Baldinini…

A reszta ? No cóż. Jak dla mnie osobiście wyglądają zbyt „nowocześnie” i zostały wprowadzone w czasie, gdzie perfumiarstwo przybrało obrót, który mi nie pasuje. Masowy, płytki, banalny lub dla odmiany zbyt (sztucznie) udziwniony.

Na pewno jednak zwolennicy luksusowego obuwia i akcesoriów znajdą wśród kompozycji wprowadzonych przez markę taką, która ich usatysfakcjonuje.
Na polskim rynku zapachy marki trudno dostać, ale klienci perfumerii internetowych mogą czasem na nie trafić.

baldinini 4

Reklamy