BALDININI

Baldinini

Baldinini została założona w 1919 roku. Ma więc bogatą tradycję i naprawdę wieloletnie doświadczenie. Marka Baldinini była z początku małym rodzinnym przedsięwzięciem. Jej historia zaczęła się w niewielkim mieście San Mauro Pascoli, by z biegiem czasu zdobyć popularność i uznanie na całym świecie. Marka specjalizuje się w wyrobach skórzanych takich jak buty i wszelkiego rodzaju torby.

baldinini 1

Niezaprzeczalnie – luksusowe produkty.
Dwa pokolenia to czas, który marka wykorzystała na stabilizację, a jednocześnie nieustający rozwój, by rozszerzyć swoją działalność z poziomu lokalnego na obszar całych Włoch,a z czasem i na cały świat. Gimmi Baldinini to przedstawiciel trzeciego pokolenia, które zarządzało marką. W 1970 roku przejął stery i wprowadził programy, których efektem było przedstawienie marki Baldinini światu. Kamieniem milowym był również rok 1974, w którym to model butów Baldinini odniósł spektakularny sukces. Od tej pory marka wciąż zyskuje na popularności.

Buty i torby Baldinini to przede wszystkim wyrafinowana elegancja zestawiona z wygodą i komfortem towarzyszącym ich noszeniu.
Filozofia marki zamyka się w innowacyjności, klasycznej elegancji, zdecydowaniu i awangardzie. Dbałość o szczegóły, precyzyjny dobór materiałów, pasja tworzenia to cechy, które stanowią wizytówkę Baldinini.

Stampa

Jak praktycznie każda marka w branży fashion, tak i marka Baldinini posiada w swojej ofercie zapachy. Tak samo luksusowe jak wszelkie inne produkty marki. Nie ma ich zbyt dużo, bo i i zaczęła je wprowadzać na rynek stosunkowo niedawno bo dopiero po 2000 roku.
Jak już wspominałam wcześniej nie przepadam za kompozycjami , które marki zaczęły wprowadzać w XXI wieku. To nie mój klimat…

W sumie Baldinini ma ok. 10 zapachów, z czego najciekawiej wygląda mi
Or Noir wprowadzony na rynek w 2010. Ten zdecydowanie chciałabym poznać. A reszta ? No cóż. Jak dla mnie osobiście wyglądają zbyt „nowocześnie” i zostały wprowadzone w czasie, gdzie perfumiarstwo przybrało obrót, który mi nie pasuje. Masowy, płytki, banalny lub dla odmiany zbyt (sztucznie) udziwniony.

Na pewno jednak zwolennicy luksusowego obuwia i akcesoriów znajdą wśród kompozycji wprowadzonych przez markę taką, która ich usatysfakcjonuje.
Na polskim rynku zapachy marki trudno dostać, ale klienci perfumerii internetowych mogą czasem na nie trafić.

Ja będę polowała na Or Noir.

baldinini 4

Reklamy