Męskie zapachy i antyperspiranty czyli ciąg dalszy blogowej akcji…


Dziś kolejny i zarazem ostatni etap akcji prowadzonej przez portal TrustedCosmetics poświęconej promowaniu męskich kosmetyków.

Nie wiem, czy zda ona egzamin, bo polscy panowie raczej niezbyt garną się do stosowania kosmetyków. Na szczęście panów w mojej rodzinie to nie dotyczy. Zarówno Mąż jak i mój Tata używają (męskich) kosmetyków. Wybieram je w obu przypadkach ja, a oni mają najwyżej swoje sugestie. W akcji TrustedCosmetics skupiłam się na kosmetykach mojego Męża, bo do taty „kosmetyczki” na co dzień nie mam dostępu…(Choć oczywiście wiem co się w niej znajduje.)

Dzisiejszy „etap” wyzwania skierowanego do czytelniczek portalu dotyczy męskich zapachów. Nie za bardzo rozumiem, dlaczego portal do zapachów dołączył antyperspiranty, ale niech będzie…

Perfumy to najpiękniejsza część akcji, a zarazem budząca mój największy smutek. Bo widzę, że kwestie zapachów są dosyć dalekie większości czytelniczek portalu, a co za tym idzie również ich „panom”.

Kocham tą tematykę i zjawisko totalnej nieznajomości kwestii związanych z zapachami sprawia, że ubolewam, iż tak piękna dziedzina jest tak mało znana i tak niedoceniona nie tylko przez przeciętnego człowieka, ale również przez blogerki, które uznają się za „specjalistki” w świecie urody i kosmetyków… (?).

Moja wieloletnia pasja sprawiła, że również mój Mąż zainteresował się światem zapachów i docenia piękne, „rasowe” kompozycje. Zapachów ma (delikatnie mówiąc) bardzo dużo. Nie byłoby możliwości dołączenia do tego etapu zdjęć wszystkich butelek, które posiada.

Skupiłam się na tych, które ma aktualnie wyjęte do używania. oprócz tych ze zdjęcia ma jeszcze ok. 60 dużych flakonów (30ml, 50ml, 75ml i 100ml) jeszcze nie używanych oraz ok. 80 miniatur.

Na każdą okazję dostaje ode mnie jakiś zapach (czasem 2 lub 3) i te zapachy są swoistym „kwiatkiem” do innego prezentu, zazwyczaj takiego, który jest elementem jego pasji (czyli modelarstwa).

Jakich zapachów używa aktualnie mój Mąż ?

  1. Jacomo for Men Jacomo  (2007)
  2. Ambre Frais Homme Angel Schlesser  (2009)
  3. Villain for Men Christian Audigier  (2011) – spray perfumowany do ciała
  4. Zirh Icon Zirh  (2008)
  5. Lagerfeld Classic Karl Lagerfeld  (1978)
  6. Midnight in Paris Van Cleef & Arpels  (2010)
  7. Opium Pour Homme Yves Saint Laurent  (1995)
  8. Gianfranco Ferre for Man Gianfranco Ferre  (1986)
  9. La Bateleur 1 Dolce & Gabbana  (2009)
  10. Pi Givenchy  (1998)
  11. Eternity for Men Calvin Klein  (1990)
  12. Bentley For Men Intense Bentley  (2013)
  13. Comme Des Garcons 2 Comme Des Garcons  (2004)
  14. L’Oreal Men Expert – antyperspirant
  15. Nivea Men Silver Protect – antyperspirant

Oprócz w/w małżonek posiada jeszcze wiele zapachów, z czego zdecydowana większość to kompozycje sprzed 2010. Mąż podziela moja opinię, że w świecie zapachów dzieje się coraz gorzej. Na rynek trafiają zapachy skomponowane w pośpiechu, bez większego pomysłu, tworzone „pod rynek” masowy. Producenci zaczynają chyba zakładać, że przeciętny klient nie ma czasu na interesowanie się markami czy historią branży. Że łyknie wszystko, co mu rynek i masowe reklamy podsuną pod nos.

To przykre dla wszystkich, którzy kochają „świat zapachów” i dla których zapachy to nie tylko „produkt użytkowy”.

Z aktualnie używanych przez Męża najbardziej lubię Opium YSL, Gianfranco Ferre, Pi Givenchy  oraz Midnight in Paris Van Cleef & Arpels. To zapachy szalenie męskie i bardzo seksowne. Lekko słodkawe, zwracające uwagę. Idealne na specjalne okazje i na wieczór.

Schlesser, Jacomo, Zirh, Eternity sprawdzają się do pracy. Lagerfeld jak dla mnie jest bardzo uniwersalny – i do pracy i na wieczór. Bentley i Comme Des Garcons sprawdzają się w eleganckich okazjach „garniturowych”.

link do akcji : Męskie zapachy, perfumy i antyperspiranty

2 thoughts on “Męskie zapachy i antyperspiranty czyli ciąg dalszy blogowej akcji…

    • Mój Mąż ma kilkakrotnie więcej zapachów niż na załączonym zdjęciu… 🙂 Nie było jednak sensu w tej „akcji” ich wszystkich zamieszczać. Ta ilość to dlatego, że ja mam bzika na tym punkcie i staram się tą pasją zarażać całe otoczenie. Zanim się poznaliśmy Mąż używał naprzemiennie 3 zapachów.

      Polubienie

Skomentuj

