Zmysłowe zapachy dla panów czyli polska rzeczywistość…


Kolejny mój artykuł napisany na potrzeby Trusted Cosmetics dotyczy zmysłowych zapachów dla panów. Nie do końca jest to wybór, który przygotowałabym dla mojego czy tylko zaprzyjaźnionego pana…

W artykule starałam się podejść do tematu bardziej obiektywnie, kierując się polskim rynkiem i dostępnością oraz popularnością zasugerowanych zapachów. Bo po co w artykule na ogólnym portalu rozwodzić się nad piękną, starą klasyką  czy zapachami stworzonymi kilkadziesiąt lat temu i trudno dostępnymi ?

Ubolewam, ale z różnych komentarzy pod różnymi artykułami na portalu nie wynika, żeby czytelniczki znały się w jakimkolwiek stopniu na zapachach czy markach. Niestety również nie bardzo znają się na kosmetykach… A przecież to „blogerki urodowe”, „blogerki kosmetyczne” czy jak tam się nie nazywają. Wchodząc czasem z ciekawości na ich blogi nie widzę treści, która mnie by zainteresowała. Nie widzę treści przekazującej interesujące informacje. Tylko „testowanie” i „recenzowanie” (najlepiej darmowych produktów). Nie widzę kosmetyków innych niż drogeryjne, popularne, zapachów innych niż zapachy-podróbki czy „odpowiedniki”.  W najlepszym wypadku pojawia się Avon czy Yves Rocher.  Sporadycznie marka bardziej luksusowa… A informacje na temat branży zapachów ? Spuśćmy zasłonę milczenia…

To jest polska rzeczywistość.

W dziale Perfumologia na Trusted Cosmetics staram się poszerzać wiedzę czytelniczek/czytelników na temat zapachów, ale nie sądzę, żeby moje wysiłki na coś się zdały…

Ale czy każdy musi interesować się zapachami ? Nie musi.

Myślę, że ci wszyscy, którzy chcą się czegoś dowiedzieć, poszerzyć horyzonty czy poszukać czegoś ciekawego na rynku, jeśli chodzi o zapachy, to sobie poradzą.

 

 

Zapraszam jednak do lektury mojego artykułu, bo starałam się w nim jednak coś zaproponować.

… artykuł czytaj tutaj : O zmysłowych męskich zapachach

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s