Żurawina… w kuchni, kosmetykach i perfumach


I ponownie zapraszam do lektury mojego artykułu na Trusted Cosmetics , tym razem na temat żurawiny . Lubię żurawinę – stosuję ją zazwyczaj do przygotowywania deserów, bo mięs z owocami nie znoszę. Najbardziej pasuje mi jako dodatek do galaretki z owoców leśnych Dr. Oetkera – dodaję jej dosyć dużo, bo mój mąż tak lubi. Ostatnio polubiłam ją jako dodatek do jogurtów i do naturalnego sera pleśniowego. Wiedziałam, że jest zdrowa, ale o tym jak bardzo dowiedziałam się dopiero zbierając materiały do pisanego artykułu. Dlatego też lubię pisać artykuły dla Trusted, bo moja wiedza samoistnie się powiększa. Wybieram sobie takie tematy, z których sama chcę się czegoś więcej dowiedzieć.

cranberry-1452038_1280

Staram się nie zamieszczać tego typu artykułów na swoim blogu, bo chcę, żeby poświęcony był głównie tematyce perfumeryjnej, ale i tak ta zasada trochę mi się już rozjeżdża. No bo przecież nie tylko swoją pasją czy hobby człowiek żyje.

Zapraszam do lektury artykułu :  Zdrowotne i pielęgnacyjne właściwości żurawiny

 

cranberry-1297871_1280

Skomentuj

