Moje nowe zapachy – 2016


Zakładając w styczniu bloga przygotowałam taki dział : „Moje nowe nabytki (2016)„. (Wyświetla się na górze strony.) I od stycznia tego działu nie ruszyłam. Czy dlatego, ze nie było „nowych nabytków ” ? Niezupełnie.

Dział „Kolekcja 2015” obejmuje zapachy , które weszły do mojej kolekcji od … ok. 25 lat wstecz do września 2015. Później zapachy dochodziły,dochodziły,  a czasu na zdjęcia i na zamieszczenie ich w dziale „Moje nowe nabytki (2016)” jakoś nie było.

Postanowiłam się za to zabrać i w ciągu najbliższych 3-4 dni pojawią się zdjęcia i stosowne wpisy dotyczące zapachów, które przybyły w mojej kolekcji od września 2015 do grudnia 2016.

Nie ukrywam, że moja pasja (niestety?) wciąż się rozwija. Cały czas, niezależnie od sytuacji, poszukuję nowych zapachów, nowych marek, odkrywam piękne, czasem zupełnie zapomniane kompozycje, które warto poznać i o które warto powiększyć swoje zbiory.

img_0446_resize

Skomentuj

