Pomoc dla kotka Felixa…


Miał być wpis o Dniu Urody… Pewnie nie banalny, ale dotyczący banalnej tematyki. Jednak w międzyczasie weszłam na strony wolontariatów zwierzęcych i znowu tak bardzo zabolało mnie serce… To dobrze – myślę – to znaczy, że je mam. Coraz mniej ludzi może to o sobie powiedzieć.

Zwierzęta – nasi „młodsi bracia”. Ilu z nas zastanawia się na co dzień nad ich losem ? Niewielu. W skali globalnej – bardzo niewielu. A szkoda, bo przeżywając nasze życie powinniśmy też robić coś dobrego, bezinteresownego, w ramach naszych możliwości. A pewne możliwości ma KAŻDY z nas. Wystawienie w upalny dzień miski z wodą dla ptaków czy bezpańskich kotów lub psów.  Kupienie zamiast piwa czy lodów puszki kociego jedzenia i wystawienie go przy piwnicznym okienku. Mały gest globalnie niezauważalny, ale wielki dla tej żywej istoty, która będzie mogła napić się tej wody czy napełnić pusty brzuszek zdrowszą niż śmietnikowe resztki karmą.

Tak wiele tego nieszczęścia jest na świecie – wiele spowodowanego bezmyślną i pełną podłości działalnością człowieka…

Zaglądacie na mój blog poczytać o zapachach czy kosmetykach – poczytajcie też, proszę,  o potrzebie zwrócenia uwagi na tych, dla których nasz drobny gest znaczy więcej niż byśmy się spodziewali…

Apeluje dziś do wszystkich o dobrym sercu – wspomóżmy utrzymanie przy życiu i leczenie Felixa…

Pomoc dla Felixa

„Nie staniesz się ubogi pomagając innym”

W Dniu Urody miało być „niebanalnie”… nie wiedziałam, że aż tak „niebanalnie”…

Z okazji Dnia Urody nie kupiłam sobie nowego kosmetyku. Kupiłam nieszczęśliwemu, pokrzywdzonemu przez los kotu karmę i zawiozłam kotka z piwnicy do weterynarza, bo kuleje na przednią łapkę i bardzo płacze. Nie spędziłam tego wieczoru tak jak chciałam, ale może dzięki temu mała futrzana istotka bezdomna poczuła, że jest nas świecie ktoś, kto się nią zainteresował.

kocurek

Skomentuj

