Niebawem… Międzynarodowy Dzień Urody 2016


Nadchodzi wielkimi krokami… Tyle dziwacznych bardziej czy mniej formalnych „świąt” (a bardziej „okazji do świętowania”) jest powymyślanych, że można się pogubić. Z tych mniej znanych lecz niewątpliwie sympatycznych jest zbliżający się Międzynarodowy Dzień Urody...

beauty-153892_1280

9 września 2016

Poprzedza go „Dzień dobrych wiadomości” – też fajny…

Międzynarodowy Dzień Urody wymyślony chyba został na życzenie wszystkich tych, którzy lubują się w tematyce kosmetyczno-pielęgnacyjno-perfumeryjno-stylistycznej. Nie wiem jakie były przesłanki utworzenia takiego „święta” – może chodzi tu o „urodę duszy”? Choć nie sądzę, żeby w skali globalnej, w dzisiejszych czasach świat zwracał uwagę na coś takiego jak „dusza”…

Skłaniałabym się ku teorii, że to producenci kosmetyków wymyślili sposób, żeby pod pretekstem „święta” sięgnąć głębiej do naszych kieszeni… No bo przecież takie „święto” trzeba uczcić… choćby zakupem nowej szminki czy kremu… a może i kiecki do kompletu…

Więc z okazji tego dnia w piątek ukaże się nowy wpis o tematyce urody. Nie będą to opowiastki o nowych produktach kosmetycznych na rynku czy o ostatnio używanych kosmetykach. Dość jest w internecie takich banałów – osobiście mocno nudzą mnie takie „blogi’, gdzie międlona jest tylko taka tematyka : co kupiłam, co zużyłam, co dostałam, co testowałam… I tak na okrągło – idzie zwariować z nudów.

Będzie „o urodzie” po mojemu…

vintage-1499544_640

Skomentuj

