Pielęgnacja dłoni i stóp…


Kończy się akcja Trusted Cosmetics, która miała za zadanie pokazać jakich kosmetyków czy perfum używamy. Ja do tych „wyzwań” dodałabym jeszcze : kosmetyki do pielęgnacji włosów, kosmetyki dla Panów oraz akcesoria kosmetyczne. Ale to nie ja organizowałam tą akcję…

 

Opróżniamy kosmetyczki — pielęgnacja stóp i dłoni

 

Moje aktualnie używane kosmetyki do pielęgnacji dłoni:

ASTOR Nail Hardener odżywka wzmacniająca do paznokci

OPI Avoplex odżywka do paznokci i skórek

RODIAL GLAM BALM HAND krem do rąk na przebarwienia

FARMONA Herbal care Krem odmładzający do rąk Dzika Róża

KORRES Antispot hand cream krem na przebarwienia z filtrem SPF 15

CRABTREE& EVELYN Hand Therapy Collection peeling do dłoni

FOLTENE PHARMA Nail Treatment odżywka do paznokci

TOŁPA Green Ujędrnianie serum wygładzające do rąk

L’OCCITANE Pivoine Flora krem do rąk

INSTITUT KARITE krem do rąk z werbeną i cytryną

IMG_9049_resize

Moje kosmetyki do pielęgnacji stóp:

NEUTROGENA Norwegian Formula dezodorant do stóp

LANGE Foot Repair Cream

Organic FOOT SOAK  kąpiel do stóp z olejkiem z drzewa herbacianego

DETOXIFYING Foot Pads plastry na stopy detoksynujące organizm – moje odkrycie ostatnich miesięcy

IMG_9056_resize

Jak widać w tej grupie nie mam jakiegoś nadmiaru. Fakt, że w zapasie pochowane mam jeszcze jakieś kosmetyki, ale niezbyt dużo. Stopy i dłonie na szczęście nie potrzebują tylu różnych kosmetyków jak twarz czy ciało.

I to by był koniec akcji dotyczącej prezentacji używanych  kosmetyków/perfum.

Teraz spokojnie będę mogła wrócić do tematyki związanej z zapachami… 🙂

2 thoughts on “Pielęgnacja dłoni i stóp…

Skomentuj

