Czego używam do makijażu…


Nadszedł dzień kolejnego wpisu z akcji Trusted Cosmetics mającej dać pogląd na to czego współczesna dziewczyna-kobieta w Polsce używa w dbaniu o swój wygląd. Dziś pora na kosmetyki do makijażu…Zazwyczaj posiadamy ich znacznie więcej niż używamy i to samo dotyczy mnie. To co na zdjęciu to jakieś 30% mojej „kolorówki”, tylko ta, której aktualnie używam. Niestety moje szafki zapchane są jeszcze  różnego rodzaju „zapasami”. A to trafiła się „okazja”, a to 2 były w cenie 1, albo wystąpił inny szalenie „ważny” powód. Dobrze, że kosmetyki do makijażu mają długą ważność…

Opróżniamy kosmetyczki – kosmetyki do makijażu

IMG_8914_resize

BURBERRY baza pod podkład. Rozświetlająca. Rewelacja.

GUERLAIN baza pod podkład. Rozświetlająca. Droga i przeciętna.

CHRISTIAN DIOR 5 COULEURS IRIDESCENT paleta 5 cieni w różach, fioletach i srebrze. Letnie klimaty.

CHRISTIAN DIOR 2 COULEURS brudny róż i matowy beż. Fajne.

CHANEL JOUES CONTRASTE róż w pięknym kolorze mlecznej czekolady.

LANGE CC CREME krem CC, nawilżający, z filtrami SPF 10. fajny na lato, kiedy nie chcemy się za bardzo „tapetować”.

IDALIQ MARIZA błyszczyk do ust.

ETRE BELLE róż mineralny.

BOURJOIS 123 PERFECT rewelacyjny podkład. Mój No 1 od kilku lat.

BOBBI BROWN zestaw rozświetlaczy.

YSL błyszczyk z drobinami. Byłby fajny gdyby się tak nie kleił.

YSL pomadka.

GUERLAIN tusz do rzęs – bardzo dobry i dość drogi.

GIVENCHY tusz do rzęs. Też dobry i też drogi.

ART DECO cień sypki do powiek.

BELLA PIERRE rozświetlacz.

DEBORAH zestaw cieni.

CHRISTIAN BRETON pomadka.

GUERLAIN TERRECOTTA cień do powiek.

ELIZABETH ARDEN pomadki z ceramidami. Bardzo dobra jakość.

MANHATTAN kredka do oczu. Przyzwoita jakość za małe pieniądze.

 

Na szczęście akcja ma pokazywać to czego używamy, a nie to co posiadamy.Jednak przy robieniu zdjęć swoich kosmetyków, mam nieodparte wrażenie, że chyba powinnam zachowywać przy zakupach kosmetycznych nieco więcej umiaru i zwykłego zdrowego rozsądku.

 

4 thoughts on “Czego używam do makijażu…

    • Fakt, lubię dobre kosmetyki, ale dobre niekoniecznie zawsze oznaczają z wyższej półki. Dla mnie podkład Bourjois 123 Perfect jest dużo lepszy niż podkłady Diora czy Lancome, które też miałam. To samo z kredkami do oczu. Gorszych niż Dior chyba nie miałam, dużo lepsza od Diora jest kredka Manhattan (ok. 8 x tańsza) . Jednak mnie kosmetyki do makijażu (oprócz tuszu i pudru) starczają na długo, więc nawet jeśli kosztują sporo to taki wydatek się rozkłada.

      Lubię to

    • Fakt. Czasem kosmetyki ze średniej półki biją na głowę te (teoretycznie) luksusowe. Dlatego ja jestem otwarta na poznawanie produktów nowych marek czy marek naturalnych, bo na tych luksusowych już kilka razy się nacięłam.

      Lubię to

Skomentuj

