O smakowitych oliwkach…


Ostatnio miałam troszkę wolniejszego czasu popołudniami i zrelaksowałam się pisaniem kolejnych artykułów. Ponieważ nie dotyczą sfery zapachów (a przynajmniej nie bezpośrednio) wrzuciłam je na strony portalu Trusted Cosmetics.

Oliwki…Kiedyś za nimi nie przepadałam. Jednak bywając w czasie urlopów w Hiszpanii czy Grecji spotykałam się z nimi na każdym kroku i w końcu… musiałam polubić… Nie było siły.

olives-253264_640

Zdecydowanie wolę oliwki zielone, a najchętniej nadziewane migdałami lub papryką. zamiast w sałatkach wolę oliwki „luzem” – najchętniej jako przystawka do wina.

W kuchni staram się wykorzystywać oliwę, zlewając nią wszystko co mogę zlać. Dla zdrowia serca (przede wszystkim) i może trochę dla smaku.

W artykule rozpisałam się zarówno o wpływie oliwek na zdrowie, na urodę, o ich zastosowaniu w kosmetykach, no i  w perfumach… Jakżeby inaczej.

Zapraszam do lektury artykułu :

Oliwka europejska — dla smaku, zdrowia i urody

olive-oil-968657_640

Skomentuj

