Co nieco o … koperku


Żeby nie być monotematyczną oderwałam się nieco od branży perfumeryjno-kosmetycznej (choć nie do końca) i napisałam artykuł o … koprze włoskim. Nie żebym była wielkim jego fanem – wręcz przeciwnie. Nie jadam koperku – nie lubię ani jego smaku ani jego zapachu. Jednak wiele rzeczy mnie ciekawi i lubię drążyć wszelaką tematykę. A skoro już z jakiegoś powodu drążę, to przy okazji powstaje zawsze albo jakiś wpis albo artykuł. Artykuły wrzucam albo do działów, jakie znajdują się wyszczególnione w kilku liniach na górze tego bloga, albo podrzucam do Trusted Cosmetics. Tak było tym razem.

Na stronach portalu znalazło się już kilkanaście moich artykułów bo tak się złożyło, że moje siły rozłożyłam ostatnio na te dwa miejsca.

Zapraszam do lektury : Koper włoski – nie tylko przyprawa kuchenna

fennel-1311691_640

 

Jednak, żeby nie było wątpliwości, w artykule tematyka perfum również się pojawiła. A myślałam, że się nie da…

Skomentuj

