Letnie klimaty…


Nadeszło lato… Ja niezbyt to czuję bo zmieniłam pracę i przez 8 godzin dziennie jestem zamknięta w pomieszczeniach, w których lata się bynajmniej nie czuje… Mnie osobiście lato kojarzy się głownie z wycieczkami rowerowymi, polegiwaniem na działce i przede wszystkim z urlopem nad morzem. Bo jestem bardzo ciepłolubna i uwielbiam morze, choć pływać nie umiem. A to morze oczywiście obowiązkowo w ciepłym kraju. I niekoniecznie mam tu na myśli egzotykę typu Turcja, Tunezja czy Egipt, w których to krajach w ostatnim czasie do egzotycznych wrażeń może dołączyć ostrzeliwanie turystów na plaży, wybuchy w hotelach czy znalezienie się w polu zasięgu granatu na popularnym deptaku.

Uwielbiam Hiszpanię, lubię Grecję , wydaje mi się , że polubiłabym Portugalię choć nie miałam jeszcze przyjemności w niej być. I zastanawiam się, na co w tym roku będzie mnie stać. Ale urlop to ta rzecz, z której rezygnować nie można, jeśli ceni się własne zdrowie (głównie psychiczne).

Słońce, ciepłe morze i znaczna odległość od firmowego biura… To jest to.

pineapple-1406121_640

Do tego plażowe kapelusze i słoneczne drinki, do których to drinków przekonać się nie mogę. Dlaczego ? Bo na urlopach to zazwyczaj cienkie koktajle dla naiwnych turystów, którzy od nadmiaru wrażeń i słońca zatracili smak i zdrowy rozsądek płacąc 10 euro za kolorowy szajs w odpowiednio przystrojonym kielichu i kolorową parasolką na dokładkę.

Latem na urlopie dalej pozostaję fanem czerwonego wytrawnego wina dobrej jakości nalewanego najlepiej z otwartej przy mnie butelki.

Nie będąc fanem kolorowych koktajli doceniam czasem ich nuty zapachowe w perfumach i takim to perfumom poświęciłam artykuł na portalu  Trusted cosmetics…

Zapraszam do lektury :

Smakowite napoje i drinki – nie tylko do picia

 

mojito-698499_640

 

Choć zapachy też inne preferuję, bo nuty mojito czy pina colada pasują raczej do zapachów kierowanych dla 20-30 latek na urlopowe wypady. Ja na urlopach pachnę inaczej, o czym niebawem…

cocktail-518712_640

Skomentuj

