Sezon na lody…


Brak wolnego czasu mnie ostatnio dobija. Nowa praca okazała się bardziej absorbująca niż myślałam. Wracam do domu kompletnie padnięta, a wieczorną rozrywkę stanowi dobry film na DVD oglądany w towarzystwie pucharka lodów…(i męża, rzecz jasna).

No właśnie… pucharek lodów. Pochyliłam się nad tym tematem, bo ostatnio naprawdę lodów w domu idzie sporo. Starając się znaleźć dla siebie usprawiedliwienie (a właściwie dla swojego łakomstwa) pogrzebałam trochę w tematyce lodów i… moje łakomstwo nieco zostało powstrzymane…

Artykuł na temat lodów – ich wad, zalet i mądrego kupowania tego deseru zamieścił na swoich stronach portal Trusted Cosmetics.

Zapraszam do lektury… (przy pucharku lodów?)…

Lody – nie tylko letni smakołyk ?

ice-cream-1081324_1280

Skomentuj

