Kawa i czekolada – walory zdrowotne i pielęgnacyjne


Kolejne napisane przeze mnie artykuły, które ukazały się na stronach portalu Trusted Cosmetics. Tym razem zajęłam się produktami znanymi chyba przez większość ludzi na świecie, ale niekoniecznie z tytułu ich właściwości zdrowotnych czy pielęgnacyjnych.

Akurat ja osobiście nie jestem fanem ani kawy ani czekolady (i nigdy nie byłam). Ale znam ludzi prawie od nich uzależnionych (niekoniecznie od obu naraz).

chocolate-183543_640

„Czekolada – nie tylko smakołyk” i „Kawa – właściwości i zastosowanie” to artykuły, w których poruszam temat właściwości kawy i herbaty, ich walorów dla naszego zdrowia czy urody, oraz zastosowaniu ich nut w perfumach.

cappuccino-593256_640

Zapraszam do lektury…

Skomentuj

