Okazje wyszukane w perfumeriach internetowych – maj 2016


Pomyślałam, że podzielę się na blogu okazjami, które wpadły mi w oko w trakcie przeszukiwania oferty perfumerii internetowych. Za każdym razem można znaleźć coś ciekawego – niekoniecznie zwracam na pewne zapachy uwagę pod swoim kątem, ale znając ceny rynkowe i to co reprezentują sobą pewne marki czy kompozycje, mogę wybrać co jakiś czas takie pozycje i zamieścić o nich informacje. Przeszukuję oczywiście jedynie sprawdzone przeze mnie perfumerie.

BLUMARINE BELLISSIMA AQUA DI PRIMAVERA  tester 100ml w rewelacyjnej cenie 59,00

Kwiatowo-owocowa kompozycja z 2011 roku, której twórcą jest Sophie Labbe.

Malina zmieszana z owocami, a w tle piżmo… Ładny, bezpretensjonalny zapach idealny na wiosnę-lato dla Pań 20-40 lat. Niezła trwałość.

http://aleperfumeria.pl/flakon-blumarine-bellissima-aqua-di-primavera-edt-100ml-p-3483.html

1

 

ENRICO COVERI PAILETTES FEMME  tester 40ml w śmiesznej cenie 13,00

Kwiatowo-owocowa kompozycja z 2003 roku. Odmienna od współczesnych, zwracająca uwagę. Cena – wręcz zadziwiająca, biorąc pod uwagę, jak bardzo marka Enrico Coveri jest stara i znana (no, może nie w Polsce). Ja kupiłam od razu 2 sztuki…

http://aleperfumeria.pl/flakon-enrico-coveri-pailettes-femme-edt-40ml-p-7445.html

2

 

BLUMARINE BLUGIRL JUS DE FLEURS  tester 100ml w cenie 55,00

Kolejna kwiatowo-owocowa kompozycja z 2011 roku stworzona przez Nathalie Lorson. Bardzo fajna propozycja dla dziewcząt i młodych kobiet. Delikatny zapach – dobry jako pierwsze perfumy.

http://aleperfumeria.pl/flakon-blumarine-blugirl-jus-de-fleurs-edt-100ml-p-6260.html

3

 

CALVIN KLEIN OBSESSION NIGHT FOR MEN  produkt 125ml w rewelacyjnej cenie 81,00.

Orientalno-drzewna kompozycja z 2005 roku. Ja mam zastrzeżenia co do jej trwałości, ale w tej cenie można zapach aplikować bez bólu kilka razy dziennie…

http://aleperfumeria.pl/calvin-klein-obsession-night-for-men-edt-125ml-p-94.html

4

 

MOSCHINO MOSCHINO   tester 75ml w cenie 60,00.

Pierwszy zapach marki, orientalna kompozycja z 1987 roku. Dla mnie – rewelacja. Od lat w grupie moich ulubionych. A cena po prostu śmiesznie niska. Ale ta kompozycja nie jest dla młodszych pań…Myślę, że idealna na wieczór czy specjalne okazje dla 35+

http://perfumeria-24h.pl/product-pol-810-Moschino-Femme-TESTER-EDT-W-75ml.html

5

 

2 thoughts on “Okazje wyszukane w perfumeriach internetowych – maj 2016

  1. Ja się właśnie nad Blumarine zastawiam, chciałabym przetestować wszystkie zapachy i wybrać 1-2. Jus de Fleurs już znam, jak dla mnie trochę za delikatny i zbyt szybko znika. Ale Acqua di Primavera i Innamorata koniecznie sprawdzę już niedługo 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

