Yves Saint Laurent w wypowiedziach…


Jeden z moich ulubionych kreatorów mody, twórca marki, która wypuściła na rynek większość z moich ulubionych zapachów.

Prywatnie skromny człowiek z mnóstwem problemów osobistych, zdrowotnych  i emocjonalnych. Ale wielki talent i człowiek o niespotykanej osobowości.

Znalazłam kilka jego publicznych wypowiedzi, które bardzo przypadły mi do gustu…

„Przez lata nauczyłem się tego, że to co najważniejsze w sukni to kobieta, która ją nosi.”

„Najpiękniejszym makijażem kobiety jest jej pasja. Ale kosmetyki są łatwiejsze do kupienia.”

„Bez elegancji serca elegancja nie istnieje.”

„Moda przychodzi i odchodzi, ale styl jest wieczny.”

„Wolę szokować, niż zanudzać przez powtarzanie.”

„Nigdy nie wolno nam mylić elegancji ze snobizmem.”

EPSON scanner image

2 thoughts on “Yves Saint Laurent w wypowiedziach…

  1. Uwielbam produkty jego firmy do twarzy. I wody toaletowe ❤
    Fajny blog. Ja tak mało wiem o perfumach, a chciałabym rozszerzyć swoją kolekcję. Na razie wiem tyle, że "Love Story" Chloe, "Truth" Calvin Klein i "Aqua di Gioia" Armaniego to moje zapachy (tylko takie mam). Jestem jednak w trakcie poszukiwania czegoś piżmowego, co nie przywodzi na myśl starszej kobiety w futrze i z czerwonymi włosami xD
    Pozdrawiam 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

