Pora na przywitanie…


Myślę, że nadeszła pora na nowy etap –  własny, „niezależny” blog poświęcony temu, co stanowi moją ogromną pasję. Świat zapachów i wszystko co jest z nim bezpośrednio i pośrednio związane. Nie zamierzam skupiać się tu na recenzjach zapachów – to bardzo subiektywna kwestia. Będę raczej starała się dzielić informacjami, które pozwolą innym poszerzyć swoje horyzonty w kwestii zapachów, poznać marki, które istniały czy istnieją na rynku, spojrzeć globalnie na tą piękną tematykę.

2 thoughts on “Pora na przywitanie…

  1. Od początku do ostatniej linijki pochłonęłam zawarte w tym blogu informacje.Polecam go do przeczytania wszystkim osobom ,które tak jak ja poszukują od lat swojego zapachu perfum.Bardzo dobra robota i wiele,wiele serca i pracy niezaprzeczalnie włożyła w tworzenie tego bloga jego autorka . Wreszcie można ogarnąć ten temat .Przeczytajcie go tak jak ja przeczytałam z zapartym tchem,a dowiecie się wszystkiego z czym mieliście do tej pory wątpliwości .Podzielam także miłość autorki i niesienie pomocy zwierzętom .

    Polubienie

Skomentuj

